2008. január 17., csütörtök

Szabad asszociációk I.

Arra
Erre
Amarra
Emerre
Szodoma
Dóm a Róma- rom adoma
Akácfa sodorja
Sod árja
Csodálja a csizmája,
Felpuffadt,
Elszállt,
Mikes
Boncolták
Felboncolták.
Felkoncolták
Felgyolcsolták
Elhurcolták
Fejébe, árba, árbóc a derekába
Kába
Kába
Kába
Kő lesz
Bush epéjében
Bús regéjében.
Kétrét görnyedten, féltetten, vért ettem.
Hagymával.
Jerikó, riadó!
Dől a fa(sz)!

Barlangásztam
Algáztam, szaglásztam a port,
Zord sport volt
Dórt
Mórt, akhájt,
Elhajt
Gyalog
Félre
Egy
Rétre
Int, megint, bólint, Bálint-nap elmúlt, és a verebek…

2 megjegyzés:

supercazzola írta...

jó lett ;) érdekes lenne az első szavadból ugyanúgy végig szabad asszociálnom:) lehet egyszer meg is teszem..

(amúgy ilyet már én is játszottam)

Pötyi írta...

hajrá!
(egyébként is azért láttam el számmal, mert még feltett szándékom nekem is írni ilyet, és örültem volna neki, ha te is írnál) :)
érdeklődve várom!

és , ha van egy szabad fél órád, ezt olvasd el, mert nekem nagyon tetszett:
http://mek.oszk.hu/00700/00706/index.phtml
szerintem, tetszeni fog:)