2008. július 1., kedd

Veszprém plakát

Máté blogján, és a Veszprémi 7nap elején már megtekinthettük az ezen a nyáron Veszprémet hirdető plakátot. egy ilyen plakátnak gondolom a figyelemfelkeltés, és az igényesség lenne a célja. sajnos a nyertes alkotásnak csak az előbbi sikerült, az is csak félig-meddig.
Veszprém honlapján megtekinthető a többi pályamű is:
2-6. elmegy, de ez a tökátlag kategória mind a képi, mind a szövegvilágával.
10-14. ezekkel a töketlen kérdésekkel nem csak hogy teljesen leszűkítik egy dologra a témát, hanem el is riasztják az embereket.
15. és 16. jobbak, mint az 1-es számú.

hogy miért a végére maradt a 7-9.? mert ez a 3 munka kétségtelenül ötször zsebrevágja a győztesnek kihozott plakátot. Baukó Krisztina bármelyik munkája színesebb, szebb, figyelemfelkeltőbb, kedvesebb, jobb, mint az, ami ki fog kerülni az utak mellé.


ha van olyan plakát, ami miatt elmegy egy ember egy városba, akkor ez (inkább) az...

6 megjegyzés:

Perdita írta...

Csak egyetérteni tudok! A többi plakát szerintem nem igazán teljesíti a kitűzött célt!!! :D Meg sem fogják az embert, meg sem nézném, nem hogy emiatt elmenjek VPbe.

Névtelen írta...

Igaz.

(Linkeltelek is ;-))

supercazzola írta...

kösz;)

ahogy láttam a veszpremindexen is lehúzta egy olvasó...

Névtelen írta...

jaja

;-)

(ary)komate írta...

Igazából az én blogomban nem írtam róla, hogy tetszik, nem tetszik. Pártatlanul mutattam be.
Tetszenek a nyertes plakát színei, a fiatalos hang megütése. Szerintem tök menő, hogy az ősöket így ábrázolják.
Ezzel szemben a napszemüveg valóban az az elem lehet, ami beteszi a kaput, az utolsó csepp a pohárban.
Ha a napszemüveg lemaradt volna, akkor lehet hogy jobban elfogadja a közönség.
Az általad mutatott plakát is szép, de szerintem a figyelemfelkeltésben messze alulmarad a nyertes pályaműhöz képest.

Névtelen írta...

jo kezdet