2008. július 21., hétfő

it's all over now

a tehetséges, és okos emberek mindig tudják, hogy mikor van kész egy mű, vagy mikor mit kell abbahagyni. szerintem én nem tudtam, de ez most már lényegtelen, az egy ideje érő gondolat beérett, és a banánhalnak vagy egy időre, vagy örökre vége. már rég nem arra használtam a blogot, amire azt gondolom, hogy használni kellene - kiüresedett az egész.

azt hiszem a következő időkben semmi szükségem nem lesz arra, hogy blogoljak. azért írtam, hogy lehet, hogy csak egy időre van vége a blognak, mert lehet, hogy majd újra úgy érzem, hogy szükségem van rá. de most tudom, hogy nincs.



jó volt veletek, sziasztok.

9 megjegyzés:

maifosz írta...

kár. szerettelek olvasni.

_renton írta...

És John Wayne belelovagolt a naplementébe...

lev írta...

-igen

kÀ0s2 kapitàny írta...

reméljük egyszer újra;

(ary)komate írta...

ó jee...
kicsit bánom, hogy veled is megcsappan az ismerőseim blogállománya...

_renton írta...

Máté, te hobbiból vagy pofátlan?

Pötyi írta...

jó volt veled.
"sose volt ilyen jó"
és nincs irónia.

ha erre a féléves "kalandra" fogok gondolni, az fog eszembe jutni, hogy jó volt, kellett, és örülök, hogy itt és most és veled és ekkor és ezt.
köszönet kedves Banán.

suesun írta...

szerezd meg. élvezd. dobdd el.
mert élvezetes volt olvasni a blogod, kétség sem fér hozzá. köszönöm.

supercazzola írta...

köszi mindenkinek.

pötyi, én is így érzek. szívesen, és én is köszi.